Kedves Betérő!

Örülök, hogy benéztél hozzám! Ebben a blogban igyekszem közzétenni legjobban sikerült "alkotásaimat".
Ha figyelmesen megnézed a tartalmat, lentebb hasznos linkeket találsz, gyönyörű munkákkal és nagyon szép mintákkal.

Szívesen veszem az építő kritikát, és a dicsérő megjegyzéseket is. :-)))

Úgyhogy írj bátran, ha véleményed van!

Jó nézelődést!

2012. június 12., kedd

Lidi medál

A napokban találtam rá Kovács Évi  blogjára. Érdekes módon eddig nem emlékszem, hogy láttam volna. Egyszerűen csak ámuldoztam, hogy milyen fantasztikus kreativitással hoz létre szebbnél szebb alkotásokat. Attól viszont, hogy ezeket a gyönyörű mintákat meg is rajzolta és önzetlenül megosztotta velünk, csodálom Őt. Több mintába annyira beleszerettem, hogy elhatároztam, hogy mindenképpen megfűzöm őket. Ennek a sorozatnak  az első darabját, a Lidi medált látjátok itt az én értelmezésemben, és az én színeimmel. 
Évi, köszönöm, köszönöm, köszönöm....

i





5 megjegyzés:

  1. Örülök hogy rám találtál!Fantasztikusan szép igényes munka,gyönyörű színek nagyon szép lett LIDI és az egész szett!Mindig örülök ha belenyúltok a mintákba mert akkor tudom megmozgatta a Ti fantáziátokat is,és ettől lesz egyedi!!!

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép lett ebben a színösszeállításban, nagyon tetszik!!!
    :-)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is szuper! Te amúgy is szépeket alkotsz!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon elegans szep szettet alkottal.

    VálaszTörlés
  5. Csodás maga a medál is, de a lánccal kiegészítve méggyönyörűbb!!!

    VálaszTörlés