Kedves Betérő!

Örülök, hogy benéztél hozzám! Ebben a blogban igyekszem közzétenni legjobban sikerült "alkotásaimat".
Ha figyelmesen megnézed a tartalmat, lentebb hasznos linkeket találsz, gyönyörű munkákkal és nagyon szép mintákkal.

Szívesen veszem az építő kritikát, és a dicsérő megjegyzéseket is. :-)))

Úgyhogy írj bátran, ha véleményed van!

Jó nézelődést!

2013. január 12., szombat

Marilyn karkötő

Az úgy volt, hogy egy novemberi napon, egy kedves ismerősöm megkeresett, hogy el tudnék-e készíteni a lánykájának egy színes, Marilyn mintás karkötőt karácsonyra.
Hát nem mondom megijedtem a feladattól és a pánikom csak fokozódott mikor megtaláltam a megfelelő mintát és rájöttem, hogy 16 színből, és azok árnyalataiból készül.
Először is be kellett szereznem a színeket. Higgyétek el nem egyszerű! Mikor minden szállítmány megérkezett, hát hozzá fogtam. Íme a végeredmény:




A gyönyörű mintát L' angolo di Gio'-nak köszönhetem. Nagyon jó leírás, jó volt vele dolgozni!

2 megjegyzés:

  1. Egesz biztos ,hogy orult a lanya ennek a szepseges karinak.Nagyon tetszik ,gyonyoru lett

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett. Biztos nem volt egyszerű 16 szinből összeállitani. Nekem is van hasonló karkötőm, de azon az én lányom van rajta és csak 4 szinből áll. Senkinek nem fűzném meg, mert nagyon nagy munka. Blogomban megtalálod.

    VálaszTörlés