Kedves Betérő!

Örülök, hogy benéztél hozzám! Ebben a blogban igyekszem közzétenni legjobban sikerült "alkotásaimat".
Ha figyelmesen megnézed a tartalmat, lentebb hasznos linkeket találsz, gyönyörű munkákkal és nagyon szép mintákkal.

Szívesen veszem az építő kritikát, és a dicsérő megjegyzéseket is. :-)))

Úgyhogy írj bátran, ha véleményed van!

Jó nézelődést!

2011. január 16., vasárnap

Gyűrűprojektek..

Bár nagyon kevés időm jutott az utóbbi időben netezésre, és azt is inkább a munkám érdekében tettem, azért igyekeztem a bejegyzéseiteket nyomon követni. Ámulva néztem a kreatív és gyönyörű munkáitokat, illetve hogy milyen termékenyek voltatok az elmúlt időszakban.
 Én is rengeteget fűztem, főleg az ünnepek előtt, meg közben, és utána is, de legfőképp megrendelésre. Az idő szorítása miatt, nem jutott idő "örömfűzésre", és sajnos a fényképek is elmaradtak. :-( 
Végre tegnap úgy ültem le fűzni, hogy csak rajtam múlik mit készítek. Mivel régen tettem, most gyűrűket fűztem, de rengeteg más ötlettel is tele a fejem. Most már "csak" időt kell kerítenem rájuk. 







7 megjegyzés:

  1. Tényleg projekt és micsoda szépségek.Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek!!Nézz be hozzám,vár valami!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jók lettek, nekem az első és az utolsó tetszik a legjobban!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűek!Elképesztő!Gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  5. Próbáltam neked írni e-mailt,de nem ment az e-mail címedre el .Vmilyen gond lehet.Szeretném elkérni a 1,2,3 gyűrűid mintáját,ha publikus.Nagyon régen keresem.

    Köszönöm! e-mail:gabijobbik@gmail.com

    Jobbik Gabriella

    VálaszTörlés